ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ...

"حجره جنوبی" حسین جمالی

ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ...

"حجره جنوبی" حسین جمالی

مشخصات بلاگ
ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ...

این جا آیینه است و نه من، که اندیشه ام ثبت می شود و نگاره های ذهنی ام به چاپ می رسد؛
پس خوب ورق بزن... و در صفحات کتاب خود حاشیه بنویس.
حجره جنوبی،
بیشتر طعم آفتاب را می چشد. روشن است.

ای کاش که من هیاتی فاطمه باشم
هم صحبتی مردم هیات زده تا چند
"ژولیده"

آخرین نظرات
  • ۸ تیر ۹۶، ۱۰:۳۲ - امیرحسین
    لایک
پیوندها

فَإنَّ؛ بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵ ق.ظ
همه در خانه تو خانه خود را عَلَم کردند
                                      کمک کن ای خدا! من هم بسازم خانه در مسجد
                                                                                                            "قزوه"
  • شمع ..

نظرات  (۱۶)

سلام خسته نباشید

"وقتی از یک حکم هندسی نزدیک نیم میلیون حکم استخراج می شود از قرآن چه...؟"

بروزم با واقعه ای عجیب از ملاقات علامه حسن زاده آملی با یک ریاضیدان، من که خودم خیلی از مطالعه این واقعه به فکر فرو رفتم. تشریف بیارید.

جانم به فدای نقطه زیر باء بسم الله.
پاسخ:
یا امیرالمومنین...
  • خادم الشهداء
  • بسم اله الرحمن الرحیم
    با پوستر میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) بروزیم 
    تشریف بیاورید
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر / خدا ناظر است به روز هستیم
    بیانات حضرت آیت الله خوشوقت
    http://ammar-g.blog.ir/
     تشریف بیاورید
    یا علی


    سلام

    با "انتقاد اساسی شهریاری از برنامه هفت ترانه"بروزم

    لطفا تشریف بیارید

    http://setareyejavani.mihanblog.com/post/104
  • خط باز لاین بی انتهـــ...ا
  • زوزه ...

    بازهم زوزه ی گرگان تکفیری از دور را دور گوش ها را اذیت می کند ...

    اما ...

    از نره ی شی بچه های حیدری به خود می لرزند ...

    لینک مطلب ...


    سایت خط باز(لاین بی انتهـ...ا)

    khatebaz.ir


  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر / قرآن کتاب معرفت و نور
    بیانات حضرت امام خامنه ای 
    به روز هستیم 
    منتظر تون هستیم 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی

    با سلام ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات

    سایت پرچم های سیاه شرق در پرتوی عنایات حضرت حق و با توجه به سیاست گذاری جدید به دنبال تبادل آمار و تجربه از طریق تبادل لینک می باشد لذا خواهشمند است در صورت تمایل نسبت به تبادل لینک اقدام نمائیم.

    http://shargh.us

    مدیریت پرچم های سیاه شرق

    سلام و با ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوست عزیز
    ممنونم که به وبلاگ من حقیر سر میزنید...
    دعای روز ششم ماه مبارک رمضان
    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ لا تَخْذِلْنی فیهِ لِتَعَرّضِ مَعْصِیتِکَ ولا تَضْرِبْنی بِسیاطِ نَقْمَتِکَ و زَحْزحْنی فیهِ من موجِباتِ  سَخَطِکَ بِمَنّکَ وأیادیکَ یا مُنْتهى رَغْبـةَ الرّاغبینَ.

    امام خمینی (ره) :
    این تکلیف همهٔ مسلمانان است که قدس را آزاد کنند و شر این جرثومهٔ فساد را از سر بلاد اسلامی قطع کنند
    صحیفه امام / ج ۵ / ص۱۸۶
    [گل][گل][گل]
    سلام مومن
    خدا قوت
    امید وارم در پست های وبلاگ هامون مسئله مهم فلسطین از یادمون نره
    ان شاء الله همچنان پرچم‌دار مسئله فلسطین باقی می‌مانیم
    به امید ظهور ....
    یا حق
  • بنفسی أنت یا حسن المجتبی(ع) ...
  • با سلام
    از تک بیت قشنگ وبلاگتان با ذکر منبع استفاده میکنم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    نگفتید هم عذری نیست... من منبع نیستم!!
    در پناه علی مدد
  • میثم حسینی خو
  • ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.

    جانته بخورم...

                       عشقمی داش حسین

             

                فایل حاج حسین یادت نره

  • اضغر سگ پز
  • مرگ برآمریکا

    مرگ بر اسراییل

  • سهیل کمایی
  • سلام دوست گرامی من وبت رو دنبال میکنم بسیار مطلب جالبی بود لطفا با اومدن به وب و با نظر دادن اعلام حضوری کن خیلی ممنون salambarebrahim.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    دمت گرم
  • ابوالفضل پریمی
  • سلام .عالی بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی